Social Icons

Dilema

Acuma discutam cu un prieten bun si m-a lovit o dilema:

Cum o fi mai bine?

Ai tu o idee in care crezi (buna sau proasta e mai putin relevant). Si ideea asta nu coincide cu ceea ce cred o parte din prietenii tai.

Acuma cum e mai bine?

Sa taci de fata cu ei ca asa e civilizat ?  Sa zambesti fals, lingusitor si sa dai aprobator din cap desi tu crezi cu totul altceva? Porti de fata cu ei discutii de complezenta si eviti subiecte jenante si dupa aia mergi acasa si-i barfesti?

Sau sa-ti bagi picioarele si sa spui ce-ti trece prin cap ? Eu asa am facut tot timpul fara sa ma gandesc ca ceilalti se supara. Adica...daca se supara si nu le trece, ce sunt eu de vina? Trebuia sa-mi cenzurez gura si sa nu spun ce gandesc? De ce?

Prietenul asta a meu nu se supara. De-aia sunt prieten cu el.

Niciun comentariu: