Social Icons

Cu prietenii in Parang

Data: 09.12.2007
Participanti: Multi!!!!!!!!!!
Locatie: Parang

Tura asta nu mi-o mai amintesc foarte bine. Stiu doar ca am fost o gramada de prieteni pentru o prima tura serioasa de ski in vederea incalzirii pentru Austria.

Ne intalnim in OMV-ul din Petrosani. Vine si Ilie. De mult nu am mai fost atatia.
Vremea e superba. Pe la 12.00 ajungem in statiune.

Panatani a facu rost de cazare la Steli. Cabana e super. Seamana cu casele asiatice construite pe inaltime din lipsa de spatiu. Ne cazam si la ski. Aflu ca s-a deschis...Europartia. Suna pompos.

Cu ajutorul abil.itatilor de nociator a lui Ilie facem rost de ceva abonament pentru jumatate de zi aproape Moca.
Daca e vorba de abonament...clar: ski pana la epuizare, ca sa ne scoatem parleala.

Pana acuma mi se pare cea mai interesanta partie "amenajata" din Romania. Scurta, dar suficient de solicitanta. N-au auzit inca de ratrack, de curatat partia de pietre, dar e OK.

Skiem la norma. Dupa 2 ore ni se pare ca a trecut o vescnicie. "Trebuie" sa mai skiem inca pe-atata. Incet, incet se incazesc si picioarele si incepe sa mearga treaba. Regret ca nu am venit cu ski-urile de partie pe pietrele astea...

Ne mai oprim din cand in cand la o hidratare:


In sfarsit se termina si prima zi de ski pe sezonul asta. La cabana. O sueta cu prietenii. Mancare, bere distractie. Seara tipica de ski :)

Penrtru a doua zi planuim hotarati o tura pe ski-uri pana pe Carja cu Elena. Zis si facut. Asa ca ne trezim pe la 10.00, cu o febra in picioare de abia ne mai miscam. Cu suficienta bere in cap ca sa nu prea am chef de nimic.
Dar am zis, am zis. Ne putem pieile pe ski-uri si dai la deal.

Mai ii mult pana pe Parangul Mic ?!
3 sau 4? Sigur nu am trecut de-a 5 bere. De ce n-am ramas pe partie?!


Bun, Bun, peisajul e frumos, nu trebuie sa car aparatul ala greu dupa mine, dar chair trebuie sa urcam pe-aici?


Bun! Gata. Am ajuns. Asta asa ca sa nu zicem ca am fost doar la o tura de ski de partie. Carja?! Good joke. N-am chef si gata.


Elena si ski-urile:


Coboram destul de anarhic de pe Parangul Mic. Inapoi in statiune mai facem cateva coborari pe partie. Unde imi mai revin cata.

Jos la masini, directia Timisoara.
Ca tura de incalzire a fost super. Si ca atmosfera ...si mai si.

Niciun comentariu: