Social Icons

Kaunertal

Data: decembrie
Participanti: Elena, Alex, Ana
Locatie: Kaunertal
Poze: http://picasaweb.google.com/Hoinarii/

Vacanta d eiarna la noi merge mana-n mana cu ski-ul in Austria. Nu o sa mai fac comparatii si nu mai aduc argumente de ce. Le-am epuizat in anii trecuti.

Anul acesta mai e un argument forte totusi: acolo e zapada. Mai exact undeva la peste 2500m. (Din cate m-am informat, in Romania muntii sunt in crestere accelerata, in curand se preconizeaza supraetajarea Fagarasilor pana la 3500m si asezonarea unui ghetar asa ca in curand nu o sa mai trebuiasca sa cautam zapada in alte locuri).

Elena s-a ocupat exclusiv de aceasta iesire. Nu imi insipra incredere sa merg in decembrie. Atunci e frig. M-am obisnuit sa skiez la tricou in martie. In decembrie e putina zapada, vremea e proasta, nu prea e de ski.

Dar alternativa e sa "o frecam" pe acasa - corporatia ne-a bagat pe gat niste zile de concediu. Asa ca mai bine mergem "sa suferim" acolo.

Au fost totusi multe diferente fata de datile trecute.

In primul rand acuma suntem doar noi 3. Nu am mai convins pe nimeni sa vina la ski "de azi pe maine".



Niciun comentariu: