Social Icons

Flexibil

Locatie: Oroshaza, Lipova
Participanti: Elena, Isvan, Ivan, Alex
Data: 18.08.09-19.08.09

Planificasem pentru week-end o iesire la catarare. Am ales ca locatie Craciunesti langa Deva. Din timpul saptamanii am pregatit topo-urile.
Pentru prima data dupa tura de iarna din Piatra Craiului mergeam iara in formatia asta.
Ne trezim sambata dimineata devreme, fac bagajele (a se nota: eu am facut bagajele) si dam sa plecam. Afara incepe sa ploua. Dupa care sa toarne.
Ne intalnim cu baietii la ei la bloc si o punem de o sedinta. Dupa ceva parlamentari decidem sa mergem la "catarat" la Oroshaza.
Asa ca plecam la drum catre Ungaria. Ne oprim dupa Macko pe marginea drumului mancam dupa care ne oprim direct la Oroshaza.
Aici ne dam seama ca am ajuns cu 20 de ani prea devreme. Ne balacim prin cateva bazine, dupa care tot restul zilei descoperim minunatiile beach voley-ului. Frumos sport. Asa ca vreo 6 ore ne umflam la propriu mainile lovind mingea, fugim prin nisip si...bem bere. Relaxanta treaba.
Pe la 23.00 suntem din nou acasa.

Duminica o luam din nou din loc. De data asta chiar la catarat. Tot la Lipova, din lipsa de timp. Formatia este aceeasi. Ajunsi la cariera, aflam de la Isvan ca ar mai fi ceva zone putin mai incolo. Mergem sa le vedem si noi. Prima zona e pitonata, dar fara urechi,. A doua e mai mare, e proaspat pitonata si complet necuratata. Sunt aici vreo 8 trasee. Care par accesibile. Asa ca ne facem aici tabara de baza si le luam metodic la catarat.

Pe primul am fost cap cu Elena secund, dupa care am facut echipa cu Ivan si Elena cu Isvan pana la sfarsitul zilei. Captain mergea cap cu coarda mea, eu il urmam. Lasam coarda noastra, o luam pe-a lui Isvan si faceam alt traseu. Asa ca tot timpul aveam montate 2 corzi pe 2 trasee si treaba a mers super bine. Ne mai opream intre 2 trasee pentru apa. A fost infernal de cald pentru catarare. Si traseele nesimtit de murdare. Mai toate prizele erau umplute de muschi sau de pamant...dar asta e.

Am stat la catarat efectiv vreo 8 ore si am facut mai toate traseele din zona respectiva.Pana la urma nu am fi fost cu nimic mai castigati cu Craciunesti-ul....

La 20.00 inapoi in Timisoara.

Niciun comentariu: