Social Icons

De umplutura

Daca as prinde pestisorul de aur acum i-as cere 3 dorinte:
- sa ma tina genunchiul si glezna
- sa fie cea mai infecta vreme posibila
- sa fie cat mai lunga si mai grea tura de bike...si sa ajungem la inceputul ei.

Luni, fotbal. Fac ce fac si mi se duce glezna. Perfect !!!!!!!!!

Marti: medic. Diagnostic:

Tendinita. Nu se poate....E a 4-a oara in 2 ani. Deja m-am resemnat cu diagnosticul asta. Mi se pare ca atunci cand nu stiu ce sa -mi zica ma diagnosticheaza cu tendinita. Asta inseamna suprasolicitarea tendoanelor. Solutie: evitarea suprasolicitarii. Futu-i mama ei de treaba...Peste tot scrie, tot fraierul stie: recuperarea este exact la fel de importanta ca si antrenamentul in sine. Am tras ca idiotul. Si acuma stau si ma vait...

Mai rau e ca doctorul imi spune senin ca am entorsa la glezna. Asta ar putea sa fie o problema mult mai mare ca tendinita.
Imi da un pumn de medicamente si imi zice sa stau pe curul meu. Iau ceva pilule de cai. Sau cum scrie in posologie - cai sau animale mici pentru probleme articulare". Poate am gresit cabinetul...

Nu pot sa fac mai nimic. Apar si listele de la Carpathian. Dupa cum analizase si Captain...Pare ma "ciudat" organizat ca anii trecuti si sunt mult mai putine echipe. Si nu mai sunt echipele "grele" din anii trecuti...Nimeni de-afara. Grindul nu are nici anul asta adversari.

De departe cea mai interesanta e echipa Vertical. Are 3 fete. Toate foste membre in echipe de top anii trecuti.
Ele si-au dat probabil seama de o chestie simpla: oricat nu ne-ar placea noua, Carpathian e concursul fetelor. Echipele care au fata in conditie fizica si psihica buna - reusesc sa termine cursa si sa fie pe primele locuri. Degeaba ceilalti 3 baieti sunt super pregatiti si fac ture in jurul ei, degeaba ei mai pot face 2 concursuri de genul asta, daca fata nu poate sau nu mai vrea - Mumu...Sau daca te accidentezi ca boul...

Nervii si frustarea datorate accidentarilor m-au facut sa ma uit in viitor....
Geiger 2008, Eco Explora 2008, Alubel, Terra Incognita 2009 : http://www.adventurerace.hr/eng/tic.html, si lista continua. De asemenea m-am uitat cam ce fac cei care sunt constant in fata noastra la concursuri. Numitorul comun pare a fi...triatlonul si ski-ul de tura. Asa ca am gasit si ceva concursuri de ski de tura pentru sezonul de iarna.

Cum zicea si Elena:"nu se termina totul cu concursul asta". Asta asa-i...Dar tot ea cita pe cineva:"A winner never quits, a quitter never wins". Cel mai usor lucru e sa renunti. Si odata ce-ai renuntat ....nu mai e cale de intoarcere: sti ca poti sa alegi si calea simpla. Pana acuma n-am renuntat niciodata...

Bere si WoW toata saptamana.

Sambata - acelasi antrenament. Dupa care vine Elena de la fitness -si ca iepurasul din banc:"Hai,hai,hai sa inotam".

Asta nu poate sa-mi faca rau. 2500m de inot si imi revine buna dispozitie. Ne echipam si ii dam bice in tura de bicicleta. 60km cu o medie orara de 28km. Din pacate nu pot sa alerg inca. Elena in schimb isi termina programul de triatlon.

Tura de bike a fost excelenta. A solicitat alte grupe musculare decat off road-ul si a fost nemaipomenita pentru cardio. Cum zicea si Nosu: antrenamente scurte si intense.

Duminica catarare si leneveala la Lipova.

Saptamana ce urmeaza e decisiva. Incep de azi antrenamentele zilnice. Ceilalti 3 coechipieri sunt peste mine ca si conditie fizica. N-am voie sa las echipa balta...

Niciun comentariu: