Social Icons

100+

Futu-i...M-au bestemat grasanii si grasanele. Terminasem blogul si s-a resetat calculatorul. Nu-i bai...ii urasc asa de mult ca o iau de la capat...

Uite, baiatul asta a fost cu cateva click-uri mai rapid decat mine. Si sincer, eu nu o puteam  zice mai bine. Asa ca jos palaria.

Acuma n-am ce face: nu o sa ma apuc sa fac analiza literara pe blogul lui si nici nu poate sa imi fie ciuda ca a fost mai rapid. Pot doar sa recomand ca materialul respectiv sa devina lectura obligatorie pentru:

- parintii imbecili care isi indoapa odraslele pana la refuz. Si dupa aia se mira ca sufera de diabet si boli cardiace. Si dupa aia ii trimit intr-un ultim efort de marinimie la bazin sa se pise acolo unde eu ma chinui sa inot,ca de sport in cazul lor oricum nu mai poate fi vorba. Sper sa moara linistiti cu un ghemotoc de cartof in gatlej.
- copiii parintilor imbecili pentru care singurul scop in viata e savarina, shawrma si portia dubla de cartofi prajiti.

Ii una de exemplu la Bomba la autoservire: mananca aia sub privirea ingaduitoare  a monstrului de masa cam cat mananc eu dupa ce alerg 30km. Nu e bolnava! Sa va iasa asta din cap! E idioata. Si ea si masa! S-o vezi cum sta aplecata peste portia dubla de snitel si mananca panicata ca acuma o sa ii ia cineva vanatul din fata. Dar nu e problema - o pazeste masa. Hai papa tot. Sa ajungi ca vita de mata cand te faci mare.

Acuma nu ma duc la dentist, asa ca nu sunt nervos. De fapt nici data trecuta nu eram deloc nervos. Acuma stau pe o terasa si ling linistit o bere departe de Mall-uri, oameni imbecili si grasani.

Omu' a punctat quintesenta urii fata de grasani in capodopera lui literara. Ce a uitat sa evidentieze sunt cateva  aspecte tehnice pe care un inginer nu le poate trece cu vederea.

De exemplu, nu exista regim minune. Exista doar vointa si munca. Si nu, voi nu sunteti bolnavi - sunteti doar niste loaze puturoase si lenese care baga in ele ca in hazna si dupa aia umplu lumea de cacat.

Stau la masa cu cate unul: uite am gasit acuma regimul asta. In 3 luni o sa slabesc enspe mii de kile. Asta in timp ce hacuim amandoi o shawrma, ultima inainte de a pleca la lupta cu kilogramele. Dupa 3 luni, la aceeasi shawrma: am slabit 5 kile in ultima luna! Bine ba muie, dar nu vezi ca ai pus inca 15 in  urmatoarele 2 luni?!

Daca grasanii ma dezgusta si atat, fata de grasane am o repulsie vecina cu fobia. De fapt din punctul meu de vedere cel mai bun regim e asta: te duci vara pe o terasa si te uiti la ce se perinda pe alee. Daca dupa aia iti mai arde de futut e cazul sa te duci la psiholog, nu la obstretician.

Uite, hai ca mi s-a facut mila de voi. Va vand un pont: o ora, doua - minim si zilnic(stii cumva ce inseamna minimi si zilnic? Sunt antonimul lui pizza si hamburger) de sport (sport ba vita, nu ala in care te duci si citesti ziarul pe bicicleta ergonomica - ala in care transpiri si ti se uda pizda plina de grasime) si o sa vezi minunea minunilor. O sa reusesti sa iti vezi pula! Sau in cazul vitelor, o sa reusiti sa nu il mai rostogoliti pe ala la care i se va face mila sa va futa...

Ce nu inteleg deloc e de ce ar trebui sa imi fie mila de voi si sa am cea mai mica compasiune?! Adica trebuie sa fiu indulgent cu tiganii, negrii, homosexualii, lesbienele (OK, de ele nu imi e mila - le admir), copiii orfani, homeless-ii si asa mai departe.

Cat sunt eu de cinic, ii inteleg pe toti cei mai de sus, mai putin pe voi. Adica eu va vad o singura utilitate - sa fac sapun din surplusul vostru de grasime si sa il vand la alti grasani. Exact ca in Fight Club.

Sunteti total inutili si cea mai gresita atitudine e aia in care la restul le e mila de voi. Pe naiba! Ar trebui sa va facem sa va simtiti de tot cacatul. Sa va dati seama ca ati ajuns pe cea mai de jos treapta a evolutiei. Nu sunteti niste victime - sunteti niste rebuturi, niste inadaptati lipsiti de cea mia mica vointa si demnitate.

Stiu... Serviciul, stresul, familia! O societate care va baga pe gat tot felul de cacaturi. Voi ati vrea sa iesiti din cercul acesta vicios, dar traiti intr-o conspiratie continua. Fucking loosers...

Nu, ma gunoaielor. Doar voi sunteti de vina. Sunteti mai rai decat ultimii dependenti de heroina. Macar aia sunt fericiti dupa ce isi iau doza. Voi va vaicariti tot timpul.

Inainte sa va imbuibati: "Vai, uita-te la mine ce gras sunt! Doamne ce ma fac?" Nu mai manca ma muie!!!

In timp ce va imbuibati indesand in voi cu ambele gheare: "Aoleu asta o sa se depuna pe mine!" Normal idiotule, daca de aici mergi cu masina cei 50m pana  acasa ce dracu te astepti ca o sa se intample cu halca aia de carne?! Ca o sa se vaporizeze? Ca o sa se faca muschi, sa se ude balena care te asteapta  acasa?!

Va vaitati dupa ce mancati:"N-ar fi trebuit sa mananc atata. Uite cum m-am umflat!" Voi va dati seama cum sufera alcoolicii, narcomanii si ceilalti dependenti cand va aud?! Bai gunoaielor, pentru ei s-au inventat o suta de mii de legi idioate in timp ce voi va dedati la cel mai scarbos viciu...

Ati auzit de marimi invers proportionale? Se invata despre ele la scoala in pauza dintre doua sandwich-uri gigant. Teoria respectiva se aplica din pacate cel mai bine in cazul grasanelor: cu cat greutatea corporala este mai mare, cu atat cantitatea de material textil care acopera goliciunea este mai mica.

Daca din punct de vedere darwinist inteleg aceasta: este pur si simplu instincul innascut de reproducere (pe intelesul tututor: vreti si voi sa va futeti), ce nu inteleg este de ce trebuie si eu (membru al aceleasi specii) sa sufar de fiecare data cand ies pe strada si trebuie sa va vad.

Mie nu imi place emisiunea aia cu Dr. G medic legist, nici aia in care se diseca animale gigant, nici aia in care imi arata cum se reproduc balenele si elefantii. Cand ma duc sa mananc nu imi place sa vad balene esuate pe asfalt imbracate sumar. Imi taie pofta de mancare si ma deprima. Singurul lucuru la care ma mai gandesc sunt povestile lui taica-meu despre inseminarile artificiale la vaci.

Eu consider ca drepturile mele de fiinta umana sunt lezate de niste monstruozitati ca voi. Adica daca voi aveti voie sa ajungeti in halul asta si sa bantuiti liberi, nu inteleg de ce eu n-am voie sa fac misto de voi?!

"Saracu' de tine...nu mai pui un pic de carne pe tine?!" Mai ...aia ca mine stapanesc pamantul de cateva zeci de mii de ani. Am alergat dupa antilope, am alergat de grizzly. Am alergat de cateva zeci de mii de ani prin istorie ca sa dam la final de niste imbuibati cu creierul indesat intr-o mare de grasime si cu corpul unei balene la menopauza... Trist.

Mergi pe strada si vezi pe cate una cu tatele stanse sub un tricou stramt si te miri: ma unde a ajuns rezistenta materialelor in ziua de azi. Uluitor! Sau pe cate una stransa ca in menghina de niste blugi cat palma pe sub care se revarsa indecent niste buci celulitice. Si peste bracinari pica un pliu cat casa de piele grasa. Da' eu cu ce dracu am gresit?! De ce sunt supus la acest supliciu? Nu esti sexy idioato. Din fericire inca nu in cultura asta. Din pacate probabil peste vreo 10 ani. Dar deocamdata esti doar o bortoasa grasa si nefututa care face cel mai scarbos dans al imperecherii din cate am vazut pe Animal Planet.

Si acuma la sfarsit, stii care e cea mai mare ironie? Ca eu din anumite motive genetice si medicale nu o sa ajung niciodata ca voi. Si de aia pot sa mananc de 100 de ori cat voi fara nici un efect. Fara nici o remuscare. Si inca un secret: sunt printre cei mai mari gurmanzi de pe pamant. Si mancatul e unul din
hobby-urile mele.

Hai sictir!

P.S.: A inceput sa imi placa sa scriu blog-uri din astea: urmatoarele teme o sa fie vegetarienii si pocaitii asa ca orice idei sunt binevenite.

9 comentarii:

Oana spunea...

Avand in vedere ca sunt una din persoanele careia i se spune zilnic "mai mananca si ingrasa-te si tu un pic", iar eu de fiecare data spun "eu mananc, dar ma mai si misc, iar cand nu ma pot misca, ma controlez ce si cat mananc", cred ca e evident ca nu sunt fan grasime. Dar pe mine nu m-ar soca atata balenele si elefantii citadini daca n-as vedea din ce in ce mai multe care sunt cuplate/cuplati cu oameni "normali" (ca si greutate), iar asta ... mii de scuze, dar e...cah

Anonim spunea...

Tot respectul pentru activitatea ta sportiva...dar scriind aberatii din astea esti patetic, grobian si rasist.

Cred ca ar fi bine sa mai renunti la geluri, energizante si alte chimicale cu care incerci sa-ti imbunatatesti performantele(care or fi alea)...iti distrug creierul.

Spor la pedalat!

Elena & Alexandru FODOR spunea...

Iti respect parerea si nu te contrazic. Creierul meu era distrus cu mult inainte de geluri si energizante.

Si, da stiu ca sunt grobian si imi face o deosebita placere.

CalinC spunea...

ooooole!
de fericit sunt!

Anonim spunea...

Poate vine un uragan ca cel din state si prin Romania sa vedem ce scrii atunci de grasani cand iti iei zborul :))

Anonim spunea...

Vasi.
Ma de ce nu vrei tu in putin timp liber (care nu stiu daca-l mai ai ) sa te apuci sa pictezi ? Parca mi te si inchipui in lateralul meu, in mijlocul padurii. Tu pictand cu patos, .. io cioplind cu cutitul. :))

Anonim spunea...

Vasi.
Apropo.Ai avut dreptate cu treaba aia cu pozele (cu blogul). Multam fain.
Acum revin la subiect. Ma baieti, lasati-o mai moale cu cofeina. :))
Incercati macar cand si cand vreun ceai de menta, de tei ori musetel. Nu de alta, dar nu cumva sa vina toamna si sa treceti cu vederea.Si ar fi mare pacat sa pierzi cand cade frunza. Si in ce culori frumosae impraca ea padurea.
E o vorba care zice :
"sa nu rada frunza de sus cand cade frunza de jos"
Ca idee, toate frunzele cad,... si o data cazute, singurul lor folos este sa ingrase solul (ce-i drept e un mare folos si asta).
Dincolo de aparente, dincolo de ce izbeste ochiul mai sunt multe .

Cristi Trandafir spunea...

postarea asta ar trebui sa ambitioneze multa lume...pe mine unu m-a ambitionat oleaca...sa vedem cat ma tine :))

Anonim spunea...

Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.