Social Icons

2BE - ziua 2

Data: 18.07.15
Participanti: Alex, Bogdan
Locatie: Herculane
Poze: http://picasaweb.google.com/Hoinarii/ 

Sambata e dedicata muncii: marcare pe traseul de la 2BE de a doua zi. Plus ca inca nu l-am legat cap coada.

A fost un week-end interesant: oameni noi ni s-au alaturat in ture. Sambata a fost Bogdan din Caransebes.

Elena cu Ana au zi de odihna: merg la 3 Ape sa se scalde. Pana la urma au ajuns de fapt la Valiug, tot la scaldat.

Bogdan cu mine plecam din Slatina Timis pe traseul de la 2BE.

Contrar opiniei lui Bogdan, s-a mers destul de bine. De marcat am marcat destul de rar, desi eram baricadat cu tuburile de spray. Nu o sa renunt la ideea de a avea GPS obligatoriu la concurs, desi traseul de a 2-a zi ar putea fi marcat destul de bine.

Plus ca nu consider ca merita sa mazgalesti toti copacii doar ca vrei tu sa faci concurs...


In the jungle, the mighty jungle...

Multe detalii despre traseu nu va dau. Track-ul se gaseste pe site-ul concursului.


Se urca sustinut de la start, la inceput pe un forestier larg, dupa aceea drumul se ingusteaza si devine si mai accentuata urcarea.

I drumul spre lacul de la 3 Ape exista o singura stana cu niste caini apatici - deci daca scapati cu viata in prima zi, aici nu o sa mai aveti probleme.


Cu orientarea este o singura zona delicata. Aici. Motiv pentru care am pus mai multe buline roz.


Garana si Brebu Nou vazute de sus.


Urmarind GPS-ul (aici o sa fie mai greu de marcat fiind doar iarba) ajungeti pe malul lacului de la 3 Ape.

Tot aici s-a mai dus dracului o componenta din bicicleta - schimbatorul fata. Adevaru-i ca asta inca nu se stricase. Singura reactie pe care am avut-o a fost sa invetariez repede de unde comand unul nou. Si evident, sa-l sun pe Mircea...

Drumul continua pe un forestier cale de cativa km buni. Doua schimbari bruste de directie, marcate de data asta, ne conduc catre vf. Semenic. Relativ la chestia cu marcatul - dupa ce o sa vedeti pe GPS ca se schimba directia si dupa ce voi chiar o sa schimbati directia - o sa apara  si marcajele de confirmare. Adica nu aveti marcaje de ghidaj inainte de intersectii.

Am aplicat principiul acesta cam la toate intersectiile, chiar daca este atipic. Daca cumva vor exista si alte editii in anii urmatori, poate o sa si marchez traseul. Sau poate nu.

Pentru mine a existat o singura zona unde a trebuit sa ma dau jos de pe bicicleta: asta din poza. Oricum e asa de scurta ca o sa si uitati.

Si de aici ajungeti sus pe varful Semenic - aceasta groteasca imagine de statiune montana care completeaza panoplia aberatiilor, alaturi de suratele lui Muntele Mic, Straja, Ranca...

Si de aici vin 10km de padure. De fapt ziua 2 este ziua padurilor. 10km pe care se pierd doar 100m diferenta de nivel. Mie mi se pare cea mai grea parte a turei - pshihologic vorbind. E ca in filmele alea de groaza in care incerci sa fugi de un pericol si oricat te-ai grabi, tot incet mergi. Si de fapt degeaba fugi, ca tot nu scapi.

Asa si cu padurea asta.

Partea buna fata de tura precedenta pe aici, e ca am observat ca de fapt aproape toae drumurile sunt paralele. Aproape... Asa ca uitati-va totusi din cand in cand pe GPS.

Si am ajuns si la rulota lui Carol. Aici se coteste brusc la 90 de grade si cel putin eu intru pe o portiune relativ noua de traseu. Am scurtat tura fata de varianta initiala cu 10km si 500m diferenta de nivel.


Drumeagul da la un moment dat in chestia asta: am inteles ca e un drum ce vine din vale si ar fi trebuit sa se termine la 3Ape. Deocamdata, din fericire, lucrarile sunt sistate.

Dupa vreo 3km pe autostrada asta, se ajunge la partea de traseu care mie mi-a placut cel mai mult: o poteca super rapida prin padure. E foarte faina, asta o sa va placa mult.

Inapoi la 3 Ape. Si de aici se continua prin satul Brebu Nou. Asta e o particularitate a concursului : in 2 zile, 150km si 6000m diferenta de nivel, veti avea parte de vreo 500m de asfalt si un singur sat. Asta.

Se poate usor evita si Brebu Nou, dar o lasam pe anul viitor.

In Brebu Nou se schimba asa de brusc directia ca mi-e clar ca acolo trebuie sa avem un om care sa va dirijeze.

Si incepe coborarea catre finish. Cu o urcare destul de lunga si sustinuta. Urmata de un traseu valonat pe care mi-am dat seama ca v-am mintit si mai sunt vreo 2 portiuni de push bike.

Aici chiar aveti nevoie de GPS. Pe bune.

Canicula m-a lovit. De fapt nu canicula - pe asta o iubesc. Prostia de a nu alimenta la timp cu apa. Simt cum deshidratarea mananca muschii si lasa loc crampelor. Si chiar am nevoie de picioare pentru a doua zi.


Traseul e placut. Dupa cele vreo trei varfuri de urcat urmeaza doar coborare pana la final.

Cam asta e ziua a 2-a. de la 2BE.

Cum sa o caracterizez... Nu este sub turele lungi de la alte concursuri. De fapt cei care au fost pe vremuri la faimoasele concursuri organizate de Bike Attack au plecat tot timpul incantati de peisaj. Si tura asta e de fapt o combinatie intre traseele folosite de baieti in trecut - nu aduc nici o noutatate.

Pe site o sa apara in curand track-ul "periat".  O tura frumoasa, un final bun pentru 2BE.

Niciun comentariu: