Social Icons

Intro MPC

Mint. Regret enorm. Imi vine sa urlu de ciuda. Am muncit ca un caine pentru maratonul asta si cu o saptamana inainte am facut lucru manual. Singur m-am scos din cursa.

Azi ortopedul m-a declarat ipohondru. Cica nu am decat o contuzie. Ma rog, deocamdata contuzia asta ma impiedica sa umblu, daramite sa alerg...

Am inceput sa ma gandesc ca o sa merg pe traseu sa fac poze si sa incurajez concurentii. Nu am inima sa fac asa ceva. N-as putea sa-i vad pe ceilalti alergand si eu stand sontac pe margine.

Dupa aceea m-am gandit sa iau startul, dar fara numar de concurs. Macar sa fac si eu traseul. Dar asta ar fi ultima josnicie: singur m-am accidentat, nimeni nu-i de vina ca acuma ma tarasc. Te ridici frumos si faci fata situatiei - nu o dai la ocolit.

Asa ca o sa particip cu numar de concurs la MPC si daca asta inseamna sa merg tot traseul intr-un picior. O sa fac ce stiu eu mai bine: o sa ma chinui si o sa-l termin. Nu stiu sa fac altceva.

Si o sa fac ca la Maros: o sa trag cat pot eu si daca ajung in centrul din Zarnesti in coate.

De ce am scris asta? Ca sa ma automotivez, mama lui de genunchi nenorocit...

4 comentarii:

Omul negru spunea...

Mai este destul timp pana la MPC. Sunt sigur ca o sa te refaci pana atunci si totul o sa fie bine. Doar esti un luptator adevarat, nu? Mult succes sambata!

Diaconescu Radu spunea...

Oricum gandeste-te la partea buna a lucrurilor, nu e decat o contuzie.

Sincer mie mi-e groaza de ce poate insemna un genunchi busit, am mai multi prieteni care mi-au povestit ce inseamna o operatie de refacere a rotulei sau de ligamente incrucisate si e destul de horror, asta excluzand lunga recuperare la care esti supus.

Sper sa ne vedem cu bine la maraton,
Radu.

Cosmin spunea...

Nu uita sa-ti pui o genunchiera, nu tine loculul unui genunchi busit dar ajuta, vorbesc din proprie experienta.

Ne vedem la Zarnesti

Cosmin

snowrider spunea...

mai alex mai...nu esti pe treaba ta, serios, da noi iti tinem pumnii stransi de tot, eu cel putin stiu cum e sa ii vezi pe altii pe bike si sa nu te poti da (un ex..turul banatului 2008)...ti se face pofta. O sa treaca genunchiul ala, serios, si M a cazut pe gheata in genunchi cu placa la ischgl si avea genunchii ca 2 butuci da tot s,a dat. Fi optimist ca o sa fie bine, nu uita sa te alimentezi calumea pana la concurs, sa te refaci fizic. Multa bafta hoinarilor. CST e alaturi de voi.