Social Icons

07.07.07

07.07.07

Frumoasa data:))))

Azi e nunta lui Adi la Jimbolia.Dar peste zi am decis cu Elena sa mergem la Lipova la catarare. Doar noi doi.Ne-am trezit de dimineata, am cumparat ceva pentru pranz si am purces la drum.

Din ciclul: "Viata extraordinara a Elenei si a lui Sandu":In Alios: hodorng tronc , lumini rosii pe bord. Ceva nu e in regula. Tragem pe dreapta. Masina nu are nimic, dar becurile rosii nu se sting. Elena zice sa ne uitam sub capota. Eu nu vad nimic. Ea isi da seama ca nu mai avem cureaua de alternator. Se intoarce cu ea in mana (era la vreo 200m mai in spate).Plecam mai departe pana in Lipova de unde cumparam o curea nou. Urmatoarea ora bantuim cand pe o pare cand pe alta a Muresului in cautare de service. Nu gasim nici unul.
Asa ca apelam la Romica si montam singuri cureaua cu Romica la telefon.


Pe la 12,00 ajungem si noi la perete. Aici sunt vreo 20-25 de elevi de prin Arad. Ne ducem direct la Genezaret (un traseu de gr.6). Nu mai catarasem de mult. Si niciodata cap pe un 6. Dar cum zice si Elena, trebuie sa invatam.Asa ca am inceput sa catar. Am trecut de surplomba. Acolo dau peste un prag. Si...nu mai am coarda pentru a doua parte a traseului. Cataram cu o bucata de vreo 20m de coarda de la Adi si nu stiam unde e top-ul.Asigur, rapelez si o asigur pe Elena sa urce si ea pe bucata asta. O luam de la capat de data asta cu coarda noastra de 60m. Ajung pana in top, asigur. Dupa care la mansa am repetat de cateva ori traseul.


Primul nostru 6!


Impresii: ncici una. Nu mi-a placut. Nu mi-a fost frica, dar nu mi-a placut. Cred ca 4 sau maxim un 5 e limita la care chiar mi-a placea. Dar pentru antrenament a fost mai mult decat fain. Traseele de clasic sigur o sa-mi faca placere dupa ce ma mai antrenez.


Dupa ce am am strans echipamentul am hotarart sa urcam pe Lady (5+). De data asta pana sus. Il mai facusem de cateva ori, dar numai pana pe la jumatate. Dupa prima parte a traseului peretele devine lins. Cu toata imaginatia nu am mai gasit nici o priza. Am picat de vreo 2-3 ori. Ceva nu se leaga....Rapelez. Deja se punea problema cum recuperez buclele din traseu.Si atunci imi spune Elena ca noi de fapt nu suntem pe Lady ci pe Eros (7+). Bun...acuma se leaga.Cu ocazia asta am ajuns sa apreciez cu adevarat pe cei ce catara asa ceva.Intr-adevar oamenii sunt deosebiti.Dar, de inteles acuma ii inteleg si mai putin: de ce dracu sa iti zgarii unghiile pe pereti drepti?!
Am urcat prin spatele peretelui. Am pus mansa de sus si ne-am mai jucat cu Elena vreo ora pe traseu. A fost chiar fain.

Seara ne-am intors in Timisoara.
De aici directia Jimbolia si distractie !
Dumincia ne-am trezit la 17.00. WoW pe piine.

Niciun comentariu: