Social Icons

Interludiu

Interludiu:

am inceput sa alerg. Eu. Ca Elena oricum are background. Cred ca ma simteam cam musca pe caciula dupa prea mult sedentarism.

Asa ca hotarat m-am dus si am facut abonamente pentru baza 1 (cea de langa Universitate).Si... la alergat. N-am am mai alergat din anul 1. Dar, ce naiba am zis ? Doar sunt sportiv....Am inceput sa alergam. Dupa primii 200m am simtit splina. In sensul ca era cat un bolovan. Sau mai degraba ca o bomba gata sa explodeze. Am reusit sa termin prima tura. Si doar nu era sa ma opresc aici. Am inceput-o si pe-a doua. Pe asta nu am mai reusit s-o termin... Jumatate m-am tarat pana la finish.

Concluzia era clara: nu sunt facut pentru alergat.

Dupa care s-a intamplat ceva interesant: pe-acolo alergau 2 gagici infofolite in plastic ca sa slabeasca.
In general sunt destul de obtuz si tipicar si mai ales cu idei fixe. Nu suport mai multe lucruri. Printre ele se numara si:

- femeile grase (pe astea chiar nu le suport...). Si nici copiii grasi. Cum spunea si Oros: pe astia i-as elimina. Stau toata ziua si se indoapa...

- prostii: de ce dracu sa te infofolesti cu chestii de neopren si sa alergi 2 ture ca sa slabesti, cand poti sa alergi de 3 ori mai mult si sigur te simti mai bine....


Revenind: horcaiam dupa o tura si jumatate. Si alea tot alergau pe-aolo. O tura, 2, cred cau facut aproape 5. Mi s-au stins lampile. Bulan!!!!!!!!!!! Doar n-o sa faca gagicile alea mai multe ture ca mine.Asa ca am facut 25 de ture. Dintr-o lovitura. 10km. Pentru prima oara in viata mea. De chestia asta sunt foarte mandru.


Am reusit sa si repet performanta. Deci n-a fost intamplator. Mai nou am dezvoltat o fixatie cu alergatul. De fiecare data ma cronometrez si incerc sa cobor sub ziua precedenta.Si in toamna vreau sa particip la semimaraton.


P.S: pe aceasta cale vreau sa le multumesc la alea. Sper sa realizeze ca nici macar nu erau grase si nu mai aveau de unde sa slabeasca. Erau doar proaste.Fata de categoria grasanelor nu o sa-mi cer scuze niciodata....Asa e mostenire de familie de la taica-meu si nici nun ma obosesc sa lupt cu ea.

Niciun comentariu: